joi, 15 decembrie 2011

Va plac fructele?

Oare cati dintre noi consumam fructe zilnic? Eu una, recunosc ca nu consum chiar in fiecare zi, depinde de poftele pe care le am. Sunt zile in care prefer dulciurile in loc de fructe, sunt constienta ca nu e o idee tocmai buna, dar sa fim seriosi, cine refuza o ciocolata cu alune sau caramel in schimbul unei banane sau a unei portocale?
Sfatul medicilor il stim cu toti, sa mancam fructe si legume in stare cruda, deoarece fac bine organismului. Mie una imi plac fructele, in special citricile. Daca as avea, as manca zilnic portocale, pomello, lamaie cu zahar :D Pe langa acestea nu refuz nici kiwi, bananele (nu sunt cele mai indicate pentru cei care doresc sa tina o cura de slabire, deoarece ingrasa), merele, insa nu orice fel de mere, ci doar cele Ionatan (imi place gustul lor dulce-acrisor), strugurii, grapefruit'ul...ce sa mai...aproape orice fruct. Am uitat sa mentionez smochinele si rodiile care-mi plac la nebunie :D
Voua ce fructe va plac? Dupa o masa copioasa, ce preferati: un fruct sau o ciocolata/prajitura?
Va las aici si o imagine care sa va faca pofta de o salata de fructe...sau daca nu aveti toate ingredientele, macar de cateva dintre ele! :) Nu-i asa ca arata delicios? Yamyyyy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu