joi, 15 decembrie 2011

Copiii, un dar de la Dumnezeu

M-am uitat in seara asta la niste poze cu bebelusi pur si simplu adorabili. Mie imi plac copiii foarte mult si consider ca nu exista niciun sentiment mai placut decat acela de a da nastere unui puisor de om, cum imi place mie sa-i numesc. Chiar daca nu este usor sa tii in burtica timp de noua luni de zile acel sufletel mic, atunci cand vine pe lume el sterge orice urma de tristete, durere sau neimplinire pe care o aveai pana la acel moment.
Nimic nu se compara cu zambetul copilului tau, cu emotia ce-ti face sufletul sa vibreze la rostirea primei dati a cuvantului "mama", "tata" si nici cu primii pasi facuti. Iti creste sufletul atunci cand vezi ca a mai invatat ceva nou, cand mergi la prima serbare de la gradinita sau cand il duci frumusel de manuta la scoala pentru prima zi.
Am tot respectul pentru mamicile care desi soarta nu a fost prea generoasa cu ele si-au simtit de mult ori ca nu mai au putere pentru a merge mai departe, fiind abandonate de soti, au reusit sa izbuteasca in viata si chiar sa dea o educatie aleasa copiilor care le-au dat viata.
A fi mama nu inseamna doar sa dai viata, ci mai mult de atat, sa-ti iubesti copilul si sa-l pui mai presus de orice, sa fii in stare sa-ti dai viata pentru el de va fi nevoie. Inca nu am un copil si nu stiu foarte bine cum se manifesta acest sentiment de iubire mama-copil, dar cu siguranta ceea ce stiu este ca-mi doresc la un moment dat in viata sa am un copil pe care o sa incerc sa-i ofer tot ce am mai bun, dedicandu-i fiecare zi...fiecare moment...fiecare gand bun.
Mi-am dorit sa impartasesc cu voi aceste poze minunate cu bondoceii astia mici si dragalasi...Enjoy it!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu