joi, 15 decembrie 2011

Am revenit!

Nu stiu exact care este motivul pentru care nu am mai scris de foarte multa vreme pe blog, dar tind sa cred ca nu mi-a dus nimeni lipsa :D Nu am facut nimic special in tot acest timp, poate doar lucruri pe care le face orice om. Am fost putintel la munte cu Mada si ai mei cumnatei, unde am petrecut cinci zile superbe. Ne-am plimbat pe jos cam pentru tot anul, am vizitat cateva din frumusetile pe care Romania ni le ofera si ne-am incarcat bateriile pentru a face fata monotoniei din Braila la intoarcere.
Vroiam sa va impartasesc si voua faptul ca eu in aceasta mini-vacanta am vizitat pentru prima data Castelul Peles din Sinaia. Sunt covinsa ca multi dintre voi ati facut-o, dar ceea ce eu vroiam sa aduc in vedere este faptul ca am ramas foarte placut impresionata atunci cand am vizitat acest castel care a fost al primului Rege al Romaniei, Carol I si al sotiei sale, Regina Elisabeta. Initial am crezut ca nu o sa fie mare lucru, ca ma voi plictisi si nu ma va impresiona nimic, dar dupa ce am terminat turul parterului mi-am dat seama ca a fost o idee total eronata. Totul era de vis, incepand de la incaperile imense, mobilierul rafinat, asternuturile care pareau intacte, vesela si multe altele care m-au lasat cu gura cascata ca sa spun asa. In fine, ceea ce vroiam sa mentionez este faptul ca daca inca nu ati ajuns sa vizitati acest minunat castel, Peles, si veti avea ocazia sa o faceti, sa nu ezitati, deoarece nu aveti nimic de pierdut, din contra, veti descoperi numai lucruri frumoase. A, si daca va intereseaza pretul unui bilet de intrare va spun ca acesta este de 20 RON pentru adulti si 5 RON pentru elevi si studenti pe baza carnetului sau a legitimatiei.
Cam atat pentru astazi, sper sa revin curand cu un nou post. V-am atasat aici si o poza, Castelul Peles in splendoarea lui :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu