sâmbătă, 17 decembrie 2011

Avon, the company for woman!

Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de Avon, compania internationala de produse cosmetice dedicate femeilor si curioasa cati dintre voi folosesc produsele acestui brand si cam ce parere aveti despre ele. Eu sunt reprezentant de aproximativ un an de zile si ma declar cat de cat multumita de ele.
Ceea ce eu consider ca nu prea isi merita banii sunt parfumurile, care uneori mi se par exagerat de scumpe avand in vedere raportul calitate-pret. Imi plac foarte mult gelurile de dus pe care ei le comercializeaza, deoarece au un miros placut si chiar persista cateva ore bune pe piele.
Cremele si-n general produsele de la Anew isi merita inr-adevar banii. Cu toate ca au niste preturi care nu sunt accesibile oricui, pot spune ca sunt cu desavarsire multumita de aceasta gama de produse.
O alta remarca pe care vroiam sa o fac sunt bijuteriile care le vedeti in fiecare campanie. Nu sunt adepta gablonturilor, dar unele din ele chiar sunt dragute si merita achizitionate. Posetele iarasi mi se par un pic exagerate ca si pret, in rest sunt ok din punctul meu de vedere.
Apreciez faptul ca au o gama variata de produse, tinand cont de dorintele femeilor, dar si de cele ale barbatilor si nu in ultimul rand ale copiilor, pentru care au introdus gama de produse "Barbie" si nu numai. Mi-ar fi placut sa vad mai multe parfumuri de calitate si poate o gama mai variata de produse dedicate barbatilor...desi stiu ca este "The Company For Woman" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu