duminică, 9 ianuarie 2011

Nu-mi plac oamenii neseriosi!!!

     Nu stiu de ce,dar de fiecare data cand ma bucur inainte de ceva,am surpriza ca m-am bucurat degeaba,ca si astazi.
     Asteptam cu nerabdare sa se faca ora 18.Am incercat sa adorm,sa-mi fac unghiile,sa stau sa ma uit la Mada in timp ce lucra la un site,dar degeaba pentru ca nimic nu mi-a putut distrage prea mult timp atentia.Gandul meu era ca la 17:30 voi incepe sa ma imbrac pentru a iesi in oras cu Mada si niste prieteni.Nu a durat mult timp bucuria mea si pe la ora 16 acestia m-au anuntat ca nu mai au chef sa mearga.Nu eram suparata ca as fi ratat cine stie ce distractie in oras,dar pur si simplu nu-mi plac persoanele neserioase cu care vorbesti una si peste cateva ore se sucesc si-ti spun ca fac altceva.Ma rog,au reusit sa-mi strice toata dispozitia si tocmai de aceea spuneam ca de fiecare data cand ma gandesc mai mult decat trebuie la ceva,se finalizeaza aiurea pentru mine.
     Acum nu as vrea sa stau toata seara prost dispusa,din contra,incerc sa fac ceva pentru a remedia proasta dispozitie pe care mi-au lasat-o si sa privesc partea buna a lucrurilor...cum ar fi: nu e tarziu sa am o seara perfecta,chiar daca au intervenit unele "chichite" neplacute.
     O sa ma imbrac la ora la care stabilisem ca o voi face si voi iesi sa colind orasul cu Mada pana cand frigul o sa ne bage in casa.
     Mda...cam atat pana acum,vom vedea cum va decurge ceea ce eu mi-am propus sa fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu