vineri, 7 ianuarie 2011

Primul post...

     Aceasta este prima mea postare pe acest blog...Este destul de greu sa faci primul pas,deoarece te gandesti cam ce-ai putea scrie,astfel incat cei ce vor citi sa fie cat de cat interesati.
     Probabil persoanele care ma cunosc si-mi vor vedea primul post se vor intreba:"ce-a apucat-o si p-asta?"Ei bine,m-am gandit ca n-ar strica sa incerc sa-mi ocup si eu timpul cu ceva si-am zis ca acest blog este numai bun pentru a-mi incarca timpul,nu numai acum cand sunt in vacanta de iarna,ci in general.
     Nu sunt o foarte buna cunoscatoare a ceea ce presupune sa ai un blog,dar din ce m-am documentat inainte sa incep sa scriu,mi-am dat seama ca fiecare scrie ce vrea.Inca nu am idee in legatura cu ce o sa contina,dar incerc sa fac primii pasi si-ncep sa cred ca primul,cel pe care l-am considerat eu si cel mai greu,l-am facut...adica mi-am luat inima-n dinti si am scris primul post.
     Sa va mai spun ca-i multumesc prietenului meu care m-a ajutat sa creez blogul,fara el n-as fi reusit pentru ca nu ma pricep:)
     Cam atat pentru inceput,dar n-as vrea sa inchei aceasta fraza fara a le ura "La multi ani!" celor ce-si sarbatoresc astazi ziua numelui (Ionut,Ioana,Ionela etc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu