luni, 7 martie 2011

La multi ani,Andreea!!

     Desi nu am mai scris de ceva timp pe acest blog, astazi m-am trezit foarte bine dispusa. E soare afara, a venit primavara si nu in cele din urma este ziua de nastere a uneia dintre cele mai bune prietene. Recunosc, n-am apucat inca sa o sun sa-i urez "La multi ani!", dar o s-o fac dupa ce voi termina de scris acest post.
     Nici nu se putea sa fie altfel afara,pentru ca Andreea merita o zi de nastere insorita si calduta, exact cum este si ea. Doresc sa-i transmit pe aceasta cale toate cele bune, sanatate, fericire si tot ce-si mai doreste ea, deoarece este o persoana deosebita si este prietena mea. La multi ani, draga mea prietena! Tot binele din lume ti-l doresc!
     Hai c-am terminat si cu urarile pe ziua de azi,sa vedem ce-o fi si maine ca tot e 8 Martie...Ziua Femeii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu