sâmbătă, 13 august 2016

Astazi am testat serviciul de #suportclientinonstop de la Flanco!



Daca te gandesti sa-ti cumperi produs despre care nu stii mare lucru, de la magazinele online sau fizice, dar nu ai deloc experienta in acest sens, sunt convinsa ca ceea ce eu urmeaza sa-ti spun o sa-ti fie de mare folos. Anul trecut in decembrie, parintii s-au gandit sa-mi cumpere in dar de ziua mea un laptop.

Fara sa am prea multe cunostinte in domeniu, am decis sa merg intr-un magazin fizic din mall, cu gandul de a cere recomandari personalului specializat de acolo. Nimic mai simplu. Am ales sa merg la Flanco si se pare ca nici nu putea avea o idee mai inspirata decat aceasta, pentru ca norocul mi-a scos in cale un domn foarte dragut, dispus sa-mi aloce 3 sfarturi de ora din programul sau, cu scopul de-a intelege cel mai bine de la mine care sunt necesitatile pentru care doresc acest laptop.

Avand in vedere ca eu eram paralela cu tot ceea ce insemna memorie, procesor, hard disk si alte componente de genul acesta, importante de altfel, el s-a straduit sa ma faca sa inteleg care-i treaba cu ele, iar la final sa-mi recomande cel mai bun laptop pentru nevoile mele. Era vorba despre un Dell Vostro super dragut, din aluminiu, subtire si foarte performant, pe care il am si in prezent si despre care am doar cuvinte de lauda.

Ideea este ca fara ajutorul lui nu as fi avut privilegiul de-a ma bucura de frumosul meu laptop. Si pentru ca experienta cu #Flanco a fost una foarte placuta, i-am recomandat mamei sa cumpere tot de la ei incorporabilele pentru bucatarie, insa de aceasta data online. Cu laptopul pe picioare si cu mama langa mine, am inceput amandoua sa cautam cuptorul si plita incorporabila, cu gandul de-a le achizitiona cu banii in rate.

Dupa multe minute de navigat pe site-ul magazinului, ne-am decis intr-un final, insa nu stiam absolut nimic legat de sistemul de rata si despre cum functioneaza acesta. Mi-am tot pus intrebarea "oare trebuie sa merg la banca pentru a-mi face card?", asa ca pentru a ma lamuri, am ales sa sun la Flanco pentru a cere mai multe detalii.

Partea buna a lucrurilor, pe langa faptul ca am primit un raspuns pe intelesul meu, este ca magazinul a introdus #suportclientinonstop, adica linia telefonica apelabila non-stop cu numerele 037.447.71.00 si 021.203.81.70, ceea ce inseamna ca pot spuna la orice ora. In plus, lucrurile minunate nu se termina aici, ci trebuie sa-ti mai spus ca orice operator raspunde in maxim 40 de secunde!

Daca nu ma crezi, da play filmuletului pentru ca eu am sunat si am inregistrat convorbirea, astfel incat sa te conving si pe tine ca treaba-i pe bune! :D Multumita fiind de raspunsul domnisoarei, care mi-a explicat care este treaba cu aceste cumparaturi in rate, ma pot gandi acum la cum o sa fie experienta culinara in bucatarie cu noile aparate electrocasnice.


Bine, inca nu le-am comandat, inca mai trebuie sa pun la punct anumite lucruri, dar ai mei mi-au promis ca pana la sfarsitul saptamanii o sa plasam si comanda online la Flanco. Super, nu-i asa? Prin urmare, multumesc Flanco pentru ca ati introdus suport clienti non stop si felicitari pentru ca sunteti singurul magazin care raspunde apelurilor in mai putin de 40 de secunde!

Am ramas placut impresionata, experienta a fost de nota 10+, asadar, o sa va recomand tuturor cu toata increderea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu