joi, 17 martie 2011

Ma simt bine cand iubesc...

     Cred ca tuturor ni s-a intamplat sa simtim ca iubim macar o singura data-n viata,sa simti ca totul e diferit cand iubesti iar iubirea iti este impartasita.
     Sunt o persoana extrem de sensibila,o persoana care atunci cand ajunge sa iubeasca da tot ce are mai bun din ea.Desi se spune ca nu este bine ca atunci cand te indragostesti sa dai totul,eu consider ca nu ai cum sa eviti lucrul asta.Cand ti-este bine alaturi de persoana iubita nu stai sa te gandesti la consecinte,la urmarile ce vor avea loc in cazul in care relatia se termina,ci pur si simplu traiesti momentul,te bucuri de fiecare clipa petrecuta alaturi de el/ea si-ti doresti din tot sufletul sa nu se termine niciodata.
     Ma bucur de 2 ani de zile de-o frumoasa iubire...pot spune singura iubire din viata mea.Imi place sa iubesc,ador sa fiu iubita si simt ca totul este posibil atunci cand ai pe cineva langa tine care te sprijina si te ajuta sa mergi mai departe atunci cand ti-e greu.Desi la inceput nu m-am gandit ca relatia asta va deveni atat de serioasa,cu timpul am inceput sa realizez ceea ce am langa mine,bucuriile de care am parte si felul in care mi s-a schimbat viata atunci cand nu ma asteptam.Pot spune ca am tot ce-mi doresc.
     E frumos sa te trezesti dimineata langa persoana draga tie si nu-ti vine sa te dezlipesti deloc de langa ea.Am curaj sa contrazic pe oricine care nu crede,dar iubirea te schimba,iti scoate in evidenta calitatile,te face sa devii mai bun,mai responsabil...intr-un cuvant,altfel!
     Imi doresc ca dragostea ce-o traiesc in prezent sa tina o vesnicie,sa fie la fel de frumoasa cum este acum si sa reusim sa trecem impreuna peste toate obstacolele vietii,la fel cum am facut-o pana-n ziua de astazi.


     Vreau sa mentionez ca acest post este scris pentru o persoana speciala,iubita si apreciata de mine pentru ceea  ce este si pentru bucuriile care mi le ofera zi de zi.....TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu